Digital clock

Khamis, Mei 26, 2011

Tudung oh tudung!!

Salam....:)



Tajuk pun tudung kan?? mestilah berkenaan si tudung nie...huhu.
Actually nak citerrr something berkenaan kes tudung nie...
Kita mulakan dengan bismillah ye kawan-kawan. Dan tersebut al-kisah aq dan cik bini ke uptown Shah Alam untuk mencari tudung. So, kami pun pusing-pusing laa sekitar uptown untuk cari tudung. Katanya nak cari tudung "jojet", betul ke idakkk aq eja nie...tettt...(baru belajar dari cik bini) hihiih.. dan jumpalah kedai-kedai tudung yang cantik-cantik dan pelbagai pilihan, pelbagai jenis, pelbagai warna dan pelbagai harga. Aq rasa pening la cari tudung sebab banyak sangat la pilihan. Bila cari tudung je, datang la sawan aq iaitu "sawan muka blurr". Nasib baik xda buih macam sawan Bab 1..hehehe...So, cik bini pun tanya pendapat aq, tudung mane nak dia pakai. Tapi aq nie kayu sikit bab2 pilih tudung, baju kurung dan lebih-lebih lagi warna. Memang fail laaa..!!! Kalau exam tuh memang bawah sikit dari "G"...huhuhu..(sorry syg)

Pengetahuan aq tentang tudung sekitar 2011 nie yee...aq tau tudung bawal, selendang dan tudung bibik je...yang lain belum explore mungkin sebab aq xpakai tudung kot...hehehe...klu aq pakai mmg macam pondan tak siap la...muntah friskies la jawabnye sape yang tengok. Dan aq dah melalut nie...Back to our story pasal tudung la ye. So, cik bini minta pendapat aq yang mane ok dia nak pakai untuk ke cameron nie. Aq pon blurr dan bg mimik muka yang buat dia tension..."lain kali xyah ikut la, biar syg g sorang pon xpe". Aikk, sama je skrip macam mama dennn....so, kesimpulan dia, aq mmg blurr bab nie...kadang-kadang barang aq sendiri pun aq blurr nk pakai ape...tgk la fashion aq, makin lama makin sengal je...entah pape pakai...dah macam apek jual CD harem pon ada...Dah takde seni kot...huhuh...(syg, format b balik ea) kasi install Windows fashion baru...huhuhu...

Penutup: Cik bini tak jadi beli tudung dan aq kene marah!! aiiyooo, dia ngajuk...aiyooo...xtauuu sape buat....

B nanti akan belajar lebih bab-bab mencari tudung nie dari semasa ke semasa....ILYSM laa!!

Tiada ulasan: